A day with maxi!

Ciao, denna dag har varit rätt soft.

Vaknade vid 11 av att Bill kom inspringandes och slickade mig vårdslöst i ansiktet. Brorsan och Lotta drog iväg på mediamarkt så jag tänkte att det vore soft att träffa maxi denna dag. Sagt och gjort, stämde upp träff på nån random perong efter mycket örss, gick själv och tog spårvagnen (läskigt) dit jag skulle och självklart så missade jag den och åkte förlångt så jag fick kliva av, byta och åka tillbaka. Hoppade av på den "rätta" perongen och då visade det sig att den första jag klev av på som var den rätta, hahaha. Max hittade mig iaf till slut, vi drog in till stan och gled runt på diverse cp-dyra affärer med sjukt trevliga och hjälpsamma butiksbiträden, dock blev dom mindre trevliga när vi sa att vi bara tittade på kläderna, haha. Käkade på burgerking (MUMS!) sen övertalade max mig att följa med ut i "majjorna" where he was born n' raised. Aja, visst tänkte jag, dock var det lite läskigt haha. Kom dit, tomt på gatorna, så vi drog till max's trevliga faster och hennes smågalana hund och drack lite te och snackade. Efter detta så skulle vi hem till Niclas och spela lite spel, på vägen dit så träffade vi en ganska soft snubbe från USA som var här för att "do some heavy shit" som han så härligt uttryckte det, haha, skön grabb.
Här hemma hos min bror gibbade vi lite Alafapet som var förvånansvärt svårt, jag kom iaf sist och Max var tvungen att dra hem, så nu sitter jag och Niclas och kollar på ett asskönt avsnitt av Scrubs.

That's all folks!
Tack för dagen Maxi, väldigt degisk, PEAVE!

(sry för yrig text)




Kommentarer
Postat av: lvleweeee

(Y) du är igång!

2009-10-29 @ 23:44:52
Postat av: rickard andersson

keep up the good work (y)

2009-10-30 @ 14:05:20
URL: http://eliasochrickard.blogg.se/
Postat av: Anonym

fenx

2009-10-30 @ 21:47:58
Postat av: Rickard Andersson

dålig update

2009-11-12 @ 11:39:17
URL: http://rickardandersson.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0