bloggmongo som min bror brukar uttrycka det


Nu jag har bestämt mig för att ge mig på det legendariska bloggandet.
Får la se hur det kommer fungera men ska försöka jobba in nåt inlägg ibland, beroende lite på om det kommer uppskattas eller inte.
:-)


Denna lördag ska fan inte bara få försvinna medans jag sitter och smygdegar vid datorn inte! Dags för fixning och allt vad det innebär, sen ska jag fanimig hitta nån att GÅ ner på staden med och glida runt ett tag.

Förövrigt var det rätt najs kväll igår, bara att jag gick hem lite väl tidigt och somnade på toaletten några timmar av nån underlig anledning. haha.

pive.

Kommentarer
Postat av: RIckard

2009-10-03 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0