en bitter man

Fyfan för vatten & kyla. Har varit drygt sjuk nu i en vecka bara för att jag var tvungen att hjälpa far min att ta upp båten, usch.

Och inget roligt finns det att skriva om heller när man varit hemma från skolan nästan hela veckan. Och ikväll när alla drar på gfesten och badar i skum, lycka och genomskinliga kläder så ska jag försöka hitta nån stackars sate att bada i datorspel, svett och allmän äcklighet med, iallafall tills imorn då min älskade mor fyller år, då blir det tårta god mat och med lite tur kanske man har hunnit blitt lite frisk också då så man kan gå ut ur den här jävla lägenheten och göra nåt roligt.

Och vad är det för jävla liv om vad man ska ha på sig "ikväll"? Vafan, de flesta killar blir hur nöjda som helst med en uringning och ett par fina thigts. liksom wtf?! okej, jag kanske inte har världens bästa klädstil, men lite överdrivet är det väl att köpa nya kläder för varje fest som kommer? inte undra på att folk säljer sig på gatan när man ska ha råd med en ny garderob varje helg.

nä fyfan, nu ska jag sluta vara sur.
pive 0ut

Kommentarer
Postat av: raz

söt

2009-10-11 @ 12:23:34
Postat av: ditt första och största fan!

dålig upp datering på din blogg tycker jag!

2009-10-18 @ 22:21:47
Postat av: bot

dålig upp datering på din blogg tycker jag!

2009-10-19 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0